בגרות חמש יחידות בספרות

בגרות

האם יש פה קורס שאני יכול לבצע לקבל את הבגרות

העתקה בבגרות

אם עשיתי את כל הבגריות כמו שצריך, בחרתי את כל מקצועות החובה, ורק באנגלית בבגרות האחרונה של כיתה יב קבלתי העתקה. תהיה לי תעודת בגרות? אני יצטרך להשלים את הבחינה הזאת על מנת שתהיה לי בגרות מלאה?

בגרויות

היי , אני תלמידת כיתה י ואני מתקשה להבין את המורים בבית הספר אבל עם המורים הפרטיים שלי הולך לי נהדר , רציתי לשאול האם כדאי לי לשקול לעשות בגרות אקסטרנית מאשר בגרות אינטרנטית , לדוגמה ניגשתי לתיאוריה חיצונית ולא מטעם בית הספר וטעיתי רק בשאלה אחת מתוך שלושים . לסיכום : רציתי לדעת מה […]

תעודת בגרוח

אם נכשלתי ב2 מקצועןת אזרחות ובמגמה אבל המגמה מתחלקת ל3 עיצוב גרפי תקשורת חזותית ומשהו באומנות ונכשלתי בתקשורת חזותית אבל יש לי 23 יחידות אז אין סיכוי לבגרות מלאה נכון?

שאלה בנושא בגרות מלאה?

שלום רציתי לדעת אם אני עושה מגמה 8יחידות האם זה יכול להיחשב לי לאחד מהמיקצועות של ה5 יחידות, כי אני הבנתי בעצם שצריך לתעודה מלאה לעשות מקצועות חובה ובנוסף 5יחדות לימוד האם היחידות של המגמה התכנולוגית נחשבת ל5 שחובה באחת המיקצועות???? אשמח שתענו לי זה ממש חשוב ודחחוף.🙏

השלמת בגרות

אהלן, אני בן 40 ורוצה לקבל תעודת בגרות. אני צריך להשלים אנגלית בשביל זה (3 יח"ל). אני לא כל כך מבין איך זה עובד.. כמה מועדים זה? כי הבנתי שאני צריך לעשות 3 סוגי מבחנים ( A B וc) כדי לקבל אנגלית 3 יח"ל. זה קורה באותו המועד או שזה כמה מועדי הגשה שונים?

התחברות למערכת

התחברות מאפשרת לך לקבל הודעה על תגובות לפוסט שהעלת/לתגובה שכתבת

התחברות מהירה באמצעות

או

ישנה טעות בשם המשתמש או הסיסמה

אין לך משתמש? הירשם

הפנייה התקבלה, נהיה איתך בקשר בהקדם!